Klantenservice software
Geef uw team de mogelijkheid om snelle en zinvolle interacties te bieden
Digitale tools voor het leveren van
de best mogelijke CX
Er zijn vandaag de dag maar weinig processen die zoveel impact hebben op het succes van een bedrijf als Customer Service (CS). Door uw Customer Service team te voorzien van AI-gestuurde automatiseringstools, zoals ChatGPT, kunnen ze de Client Experience (CX) die wordt geleverd tijdens de order-to-cash-cyclus verbeteren.
Het klantenservice oplossingenpakket van Esker automatiseert routinetaken die verband houden met het beheren van klantverzoeken, bestellingen en claims. Uw klantenserviceteam kan zo taken die rechtstreeks van invloed zijn op uw klanten en uw bedrijf doelmatiger uitvoeren.
“We stellen alles in het werk om het onze klanten gemakkelijker te maken. Van front-end, klantgerichte digitale tools zoals het klantenportaal en de mobiele app tot backoffice-technologie heeft automatisering ons in staat gesteld om de verwerking te vereenvoudigen en de klanttevredenheid te verhogen.”
Geïntegreerd communicatieplatform
Krijg 100% inzicht in
Customer Service-processen
Laat een e-mail van een klant nooit meer door de mazen van het net glippen! Esker biedt een digitale assistent voor klantenservices, die fungeert als één enkel loket voor al uw communicatie met klanten.
-
Communicatie
- Verduidelijk & antwoord m.b.v. interne chats met collega's & andere afdelingen
- Neem deel aan externe gesprekken met klanten & traceer alle gesprekken
- Vereenvoudig communicatie met antwoorden die zijn gebaseerd op templates of gegenereerd door ChatGPT
-
Integratie
- Installeer Esker naast uw bestaande IT-omgeving
- Faciliteer samenwerking met:
- Het ERP en de bestaande EDI-middleware/provider om orders of creditnota's aan te maken & te zorgen voor een vlotte doorstroming tussen Customer Service, Supply Chain en Finance
- Het CRM om dossiers aan te maken en te zorgen voor het delen van de informatie met het verkoopteam
Oplossingenpakket
Ga de grootste uitdagingen waar de klantenserviceteams vandaag
de dag mee geconfronteerd worden aan
Het uitgebreide pakket van klantenserviceoplossingen van Esker verbetert de B2B-klantervaring door uitdagingen waarmee Customer Service afdelingen worden geconfronteerd te overwinnen door hen te helpen:
Door de processen die worden beheerd door de afdelingen Customer Service en Accounts Receivable met elkaar te verbinden, vergroot Esker de toegevoegde waarde en efficiëntie in elke fase van de order-to-cash-cyclus.
Onze partners
- Coming Soon