Software voor Geautomatiseerd Debiteurenbeheer

Een globale oplossing om het invoice-to-cash proces te optimaliseren

Bedenk debiteurenbeheer
opnieuw

Eskers automatiseringssoftware voor debiteurenbeheer is ideaal voor managers van Accounts Receivable die de inning van geld en de erkenning van inkomsten willen versnellen. Het wordt gestuurd door Esker Synergy AI en kan eenvoudig worden geschaald om elke stap van het invoice-to-cash (I2C)-proces te optimaliseren en te verbinden, waardoor de algehele efficiëntie, zichtbaarheid en samenwerking worden verbeterd. Het resultaat is niet alleen een lager aantal dagen van uitstaande verkopen (DSO - Days Sales Outstanding), maar ook een verbeterde ervaring voor elke gebruiker.


  • Credit Management

    Stel uw inkomsten veilig door middel van geoptimaliseerde kredietgoedkeurings- en risicomonitoringsprocedures die zijn ontworpen voor ultieme veiligheid en eenvoud.


  • Facturatie

    Automatiseer het uitbrengen van facturen volgens de voorkeuren van de klant en in 100% overeenstemming met de regelgeving in meer dan 60 landen.


  • Betaling

    Krijg sneller betaald dankzij online betaalmogelijkheden over de hele wereld en andere betaalfaciliteiten via een beveiligd klantenportaal.


  • Aanwending kasinkomsten

    Wijs de inkomende betalingen van uw klanten sneller en nauwkeuriger toe met AI-gestuurd overmakingsbeheer en automatische matching.


  • Claims en verrekeningen

    Los geschillen van klanten sneller op en houd korte betalingen onder controle met AI-gegevensvastlegging en elektronische workflowmogelijkheden.


  • Incassobeheer

    In eenvoudig en efficiënter geld van uw klanten door taken te prioriteren op basis van AI-gestuurde voorspellingen en risicoanalyses.

De lat hoger leggen voor AR-resultaten

Eskers Accounts Receivable-oplossingspakket wordt door bedrijven over de hele wereld gebruikt om AR-resultaten te verbeteren, van DSO-reductie en operationele besparingen tot een hoger behoud van talenten en snellere factuurverwerking.

  • ~72M

    facturen die jaarlijks worden verwerkt

  • €107B+

    transacties per jaar

  • Up to 10 days

    verlaging van de DSO

Kunstmatige intelligentie (AI)

Verbeter elke actie en interactie die invloed heeft op de incasso

Bij Esker denken we dat de beste AI diegene is waar iedereen baat bij heeft. Daarom werkt Esker Synergy achter de schermen om elke gebruiker te empoweren terwijl de end-to-end CX verbeterd wordt. Of het nu gaat om het faciliteren van beslissingen via intelligente suggesties, het snel routeren en extraheren van data uit al uw AR-documenten, of het verstrekken van een nauwkeurige prognose van inkomend geld, Esker Synergy verbetert de automatisering van uw Invoice-to-Cash (I2C) proces, zodat u uw einddoel kunt bereiken: snellere incasso van geld.

Meer weten over ai in debiteuren

Onderscheidingen van analisten

Kijk wat de experts zeggen

Kijk wat de experts zeggen
Als een wereldwijd cloudaanbod dat is ontworpen om het invoice-to-cash proces te optimaliseren, is de Accounts Receivable-softwareoplossing van Esker in de loop der jaren erkend door meerdere toonaangevende analistenbureaus. Meest recent zijn dit:

Esker uitgeroepen tot leider in het 2024 Gartner® Magic Quadrant™ voor Invoice-to-Cash Applicaties

Esker vermeld als een Digital World Class provider in de Customer-to-Cash Receivables Hackett Excelleration Matrix™️

Esker opgenomen in het Forrester Accounts Receivable Invoice Automation Landscape, 1e kwartaal 2023

 

Maak van incasso een echte teamprestatie

Tijdig betaald worden vereist een collectieve inspanning en de juiste technologie om spanningen tussen mensen en afdelingen tot een minimum te beperken. De oplossingen van Esker integreren native met elkaar, ongeacht de configuratie van uw organisatie. Ze bieden samenwerkingstools die de interacties tussen teamleden binnen het I2C proces en buiten de debiteurenafdeling vereenvoudigen en tevens het inzicht in de debiteurensituatie van klanten verbeteren:

Gecentraliseerde informatie en real-time data

Data zijn onmiddellijk beschikbaar in de geautomatiseerde debiteurenbeheeroplossing (betalingsbelofte, online betaling, toegewezen betaling, leveringsstatus van facturen, enz.).

Klantenbeheer

Een 360-graden visie op de situatie van de klant:

  • Credit KPIs: Krediet-KPI's: Kredietlimiet, risicoblootstelling, risicocategorie, enz.
  • Business situation: Bedrijfssituatie: geblokkeerde en niet-geleverde bestellingen, facturen, lopende claims, enz.
  • Documents: Documenten: Inkooporders, facturen, overschrijvingen, kredietaanvragen, contracten, enz.

Onbeperkte gebruikerstoegang

Alle oplossingen zijn gebaseerd op onbeperkte gebruikerstoegang, zodat iedereen die betrokken is bij het I2C proces op elk moment toegang heeft tot data en de zichtbaarheid krijgt die nodig is.

Interne gesprekken

Begin een conversatie met een of meer collega's uit elk proces (kredietbeoordeling, toewijzingsformulier, goedkeuring van claims, enz.) om een situatie te verduidelijken.

Externe gesprekken

Communiceer snel met de klant om een toewijzing te verduidelijken of een claim, bewijsstuk of betaling aan te vragen.

Taak- en geschillenbeheer

Maak en wijs taken toe op basis van betwiste facturen om het geschillenbeslechtingsproces te versnellen.

Scenario voor meerdere afwerkingen

Pak eenvoudig het meest voorkomende bedrijfsscenario aan om de afwerking te versnellen (een claim creëren op basis van een snelle betaling, een incasso-oproep aanvragen om een geblokkeerde opdracht vrij te geven, enz.).

Geautomatiseerde goedkeuringsworkflows

Creëer workflowregels om uw beslissingen veilig te stellen en automatiseer het goedkeuringsproces indien nodig (kredietbeoordelingen, validatie van inhoudingen, enz.), volgens uw kredietbeleid.

Esker Connectivity Suite

Integreert met elke ERP- of businessapplicatie.

Verbindingen met klanten & crediteuren portalen

Esker ondersteunt 100+ verbindingen met de meest voorkomende AP-portalen (Coupa, Ariba, enz.) en klantportalen om facturen te boeken en debiteureninformatie op te halen.

Klantenportaal

De debiteuren oplossing van Esker is uitgerust met een klant- en betalingsportaal om relaties met klanten te vereenvoudigen. Uw klanten kunnen hun facturen en rekeninguittreksels volledig autonoom opvragen en zelfs online betalen in meer dan 40 landen wereldwijd.

Het faciliteren van de samenwerking tussen Sales en Finance teams is cruciaal. Daarom heeft Esker onze debiteurenoplossing uitgerust met tools om het veel gemakkelijker te maken:

Mobiele app

Esker AnywhereTM Esker AnywhereTM stelt verkopers in staat om altijd en overal eenvoudig een kredietcontrole aan te vragen of hun klantsituatie te bekijken, zodat ze de juiste beslissing voor het bedrijf kunnen nemen.

API-koppeling met Salesforce

Door incassonota's onmiddellijk te delen met de belangrijkste tool van het verkoopteam, zorgt u ervoor dat uw team op de hoogte is van de debiteurensituaties van de klanten en de nieuwste incassoactiviteiten en notities, wat resulteert in betere zakelijke beslissingen en klantrelaties.

Verbeter uw besluitvorming 
met datagestuurde inzichten

In een voortdurend veranderende wereld is AR geen uitzondering – AR-managers hebben nauwkeurige en relevante gegevens nodig om prestaties te monitoren, strategieën en doelen aan te passen en de best mogelijke zakelijke beslissingen te nemen. De debiteurenoplossing van Esker is uitgerust met aanpasbare dashboards en KPI's, zodat u belangrijke statistieken (DSO, DDO, CEI, incassoprognoses, geschillen, analyse van de hoofdoorzaak, enz.) in de gaten kunt houden en beslissingen in overeenkomst kunt aanpassen. U kunt zelfs uw eigen rapporten maken en de "cashcultuur" in de hele organisatie delen.

Bekijk wat onze klanten zeggen op Gartner Peer Insights

Veelgestelde vragen (FAQ)

We hebben antwoorden verzameld op enkele van de meest gestelde vragen over de automatiseringsoplossing voor debiteuren van Esker. Heeft u een vraag waar u het antwoord niet op kunt vinden? Laat ons dit weten door op de knop "Neem contact op" hieronder te klikken.

Moet ik mijn hele debiteurenproces automatiseren?

Alleen als u dat wilt! Het mooie van onze automatiseringsoplossing voor debiteuren ligt in de flexibiliteit. Onze à-la-carte oplossing stelt gebruikers in staat om te kiezen of ze één, enkele of alle gebieden binnen hun credit-to-cash-proces automatiseren - van creditbeheer en factuurlevering tot incasso's, betalingen en zelfs het proces voor het aanvragen van geld.

Welke voordelen zie ik met een softwareoplossing voor debiteurenbeheer?

Bedrijven die AR-automatiseringsoplossingen gebruiken mogen productiever personeel verwachten (dankzij minder handmatige, administratieve taken), aksook geoptimaliseerd werkkapitaal (dankzij lagere kosten, snellere betalingen en beveiligde inkomsten), verbeterde zichtbaarheid (via dashboards die gedetailleerde statistieken bieden over AR-prestaties, klantenkrediet en meer) en, last but not least, een verbeterde klantervaring (CX) die uiteindelijk kan leiden tot meer zakelijke kansen.

Integreert AR-software met alle ERP's?

Ja! Tot op heden heeft Esker meer dan 70 unieke ERP- of zelfontwikkelde oplossingen. De debiteurenoplossing van Esker kan worden geïntegreerd met alle ERP-systemen of bedrijfsapplicaties. Zodra de factuur van de klant is gevalideerd in het ERP, wordt deze snel en veilig naar Esker verzonden om te worden verwerkt. Klantinformatie, betalingsstatus en geopende AR-bestanden kunnen ook worden gesynchroniseerd.

Ons bedrijf is wereldwijd - kan een AR-oplossing dat aan?

Zeker weten. Onze geautomatiseerde debiteurensoftware is ontworpen voor wereldwijde organisaties dankzij de ondersteuning van meerdere talen, meerdere sites, meerdere valuta's, wereldwijde betalingsdekking en wereldwijde compatibiliteit. Bovendien is de oplossing cloud-based wat verschillende teams in staat stelt effectiever samen te werken en leidinggevenden de zichtbaarheid geeft die ze nodig hebben op elk niveau van de organisatie.

You’re in good company. Explore some of the other companies and AP leaders that have benefited from automating their processes with Esker.
No Results Found.

Onze partners

  • Coming Soon
Top